Tervet erämaksu

Joustoa maksuaikaan Tervet Erämaksulla

Tervet lasku ja Tervet erämaksu antavat sinulle lisää aikaa ostostesi maksamiseen. Voit maksaa ostoksesi kerralla laskulla tai valita kertaluoton, jossa valitset sinulle parhaiten sopivan maksuajan ja kuukausierät.

Tervet laskulla maksuaikaa
Tervet laskulla saat 14 päivää maksuaikaa ostoksillesi. Kun maksat laskun eräpäivään mennessä, et maksa ostoksistasi korkoja. Maksutapa on tarkoitettu ostoksiin, joiden yhteissumma on 20–2 000 euroa.

Maksaaksesi Tervet laskulla tarvitset myönteisen luottopäätöksen. Sen hakeminen käy helposti ja nopeasti ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea luottopäätöstä, jos olet vähintään 20 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös luottotietosi tarkistetaan.

Kun olet saanut myönteisen luottopäätöksen sekä vahvistanut ostotapahtuman allekirjoituksellasi, saat laskun ostoksestasi sähköpostiisi tai kotiosoitteeseesi.

Voit selvittää mahdollisuutesi myönteiseen luottopäätökseen jo ennen ostotapahtumaa yksityisesti tekstiviestillä. Tekstiviestin lähettäminen maksaa normaalin tekstiviestin verran ja vastausviesti on maksuton. Huomaathan, että ennakkoluottopäätös ei ole sitova: se on tarkoitettu helpottamaan asiointiasi liikkeessä, muttei sido sinua tekemään ostosta eikä luotonmyöntäjää myöntämään luottoa.

Tee ennakkoluottokysely lähettämällä tekstiviesti: HENKILÖTUNNUS POSTINUMERO TERVET [esim. 123456-789X 00100 TERVET] numeroon 0404 800 900

Tervet erämaksulla tasoitusta talouteen
Tervet erämaksu on kätevä tapa jakaa ostoksen vaikutusta talouteesi useammalle kuukaudelle. Jos laskun saatuasi haluat maksaa ostoksesi sinulle paremmin sopivalla maksuajalla, voit tehdä laskusta erämaksusopimuksen osoitteessa bill.lindorff.fi. Tällöin valitset verkkopalvelussa sinulle parhaiten sopivan kuukausisumman annetuista vaihtoehdoista ja maksat saamallasi laskulla vain ensimmäisen kuukausierän.

Erämaksussa on kyse kertaluotosta, joka tarkoittaa sitä, että saat sen avulla lisää maksuaikaa yhdelle ostotapahtumalle, mutta et sitoudu pysyvään luottosuhteeseen. Luotto hoidetaan sovitun ajan kuluessa maksamalla vähintään sovittu summa kuukausittain. Tutustuthan luottoehtoihin huolellisesti ennen kuin hyväksyt sopimuksen.

Saat kuukausittain laskun ostoksestasi sähköpostiisi tai kotiosoitteeseesi, kunnes luotto on maksettu. Osoitteessa bill.lindorff.fi pääset tarkastelemaan maksusuunnitelmaasi ja tarvittaessa siirtämään maksujesi eräpäiviä.

Luoton kuukausimaksu kustakin erästä on 3,20 € ja luoton korko on 15 %. Todellinen vuosikorko laskettuna 1 000 € esimerkkiluotolle tyypillisellä 12 kk maksuajalla luottokorko ja kuukausimaksut huomioiden on 24,89 %. Esimerkkiostoksen luotollinen kokonaissumma 12 kk maksuajalla on siis 1 111,26 €.

Asiakaspalvelu maksuasioissa
Laskuun, luottopäätökseen ja ostoksen maksamiseen liittyvissä asioissa sinua palvelee Lindorffin asiakaspalvelu: Verkkopalvelu: bill.lindorff.fi Puhelinpalvelu: 02 2700 550 arkisin kello 8–20 ja lauantaisin kello 10–15 (normaali paikallis- tai kaukopuhelumaksu).

Henkilötiedot ja luottopäätös
Tervet laskuun ja Tervet erämaksuun tarvittavaa luottopäätöstä varten sinulta pyydetään kassalla henkilötietojasi. Myyjä syöttää tietosi luotonmyöntäjän Lindorff Invest Oy:n järjestelmään, joka varmistaa osoitetietojesi oikeellisuuden väestötietojärjestelmästä sekä tarkistaa luottotietorekisteristä, onko sinulla maksuhäiriömerkintöjä. Saamaasi luottopäätökseen vaikuttaa myös mahdollinen historiasi Lindorff Investin asiakkaana. Jos saat kielteisen luottopäätöksen, voit kysyä tarkemmin sen perusteluista Lindorffin asiakaspalvelusta. Antamasi henkilötunnus tai luottopäätöstiedot eivät tallennu myymälän asiakastietorekisteriin.

Luottoehdot
Laskun ja kertaluoton myöntäjä sekä käsiteltävien henkilötietojen rekisterinpitäjä on Lindorff Invest Oy, PL 20, 20101 Turku. Myönteisen luottopäätöksen jälkeen lasku tai kertaluotto siirtyy Lindorff Payment Services AB:lle, joka vastaa Lindorffin kuluttajaluotoista ja rahoituksesta Pohjoismaissa. Lisätietoja ja muun muassa vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin saat osoitteesta bill.lindorff.fi.
Tietosuojatiedot
Käsittelemme ja tallennamme henkilötietojasi maksutapaa koskevan luottohakemuksen käsittelyyn, luottopäätöksen tekemiseen, asiakassuhteen hoitamiseen ja asiakaspalveluun. Tietojen rekisterinpitäjänä on Lindorff Invest Oy. Tarvitsemme henkilötietojasi, jotta voimme käsitellä hakemuksesi. Pyydettyjen tietojen antamatta jättäminen estää hakemuksen käsittelyn. Luottohakemuksen tasapuolisen, sujuvan ja luotettavan käsittelyn varmistamiseksi luottopäätöksemme perustuu henkilötietojesi automaattiseen käsittelyyn ja arviointiin. Sinulla on oikeus riitauttaa automaattisesti tehty luottopäätös ja pyytää hakemuksesi käsittelyä uudelleen manuaalisesti. Voit tehdä sen ottamalla yhteyttä LIndorffin asiakaspalveluun, puh. 02 2700 327. Voit pyytää omat tietosi Lindorffin asiakaspalvelusta tai tietosuojasivulta löytyvällä sähköisellä lomakkeella. Lisätietoja omien tietojen tarkistamisesta ja muista oikeuksistasi, henkilötietojen käsittelystä ja automaattisesta päätöksenteosta osoitteessa lindorff.fi/tietosuoja

Uppgifter om datasskydd Vi behandlar och sparar dina personuppgifter vid vår behandling av er kreditansökan, vid vårt kreditbeslut, vid skötandet av våra kundrelationer och vid vår kundbetjäning. Uppgifternas registeransvariga är Lindorff Invest Oy. Vi behöver dina personuppgifter för att kunna behandla din ansökan. Ifall du inte uppger de begärda uppgifterna hindrar det vår behandling av er ansökan. För att garantera en jämlik, smidig och tillförlitlig behandling av en kreditansökan baserar sig vårt kreditbeslut på en automatisk behandling och bedömning av dina personuppgifter. Du har rätt till att bestrida ett kreditbeslut som är gjort automatiskt. Du kan be om att din ansökan behandlas på nytt manuellt genom att kontakta Lindorff kundservice, tfn 02 2700 327. Du kan be om dina egna uppgifter från Lindorff kundservice eller genom att fylla i en elektronisk blankett som finns på dataskydds-internetsidan. Tilläggsuppgifter om hur du kan kontrollera dina egna uppgifter och om dina rättigheter, om vår behandling av personuppgifter och den automatiska beslutsprocessen hittar du på adressen lindorff.fi/tietosuoja

Data privacy Lindorff Invest Oy, as a data controller, processes your personal data when we handle your credit application, perform a credit decision, manage your customership or when we provide customer service to you. We need your personal data in order to be able to process your credit application. The failure to provide the requested data will prevent the handling of your application. In order to ensure impartial, fluent and reliable processing of each credit application, we utilize automated decision-making where we process your personal data. You have the right to contest this automated decision and request that your credit application is re-processed manually by contacting Lindorff customer service, tel. 02 2700 327. You are also entitled to access your personal data by contacting Lindorff customer service or by using the electronic form which is available in Data Privacy web pages. More information about data subject ́s rights including right of access and automated decision-making from our web pages lindorff.fi/tietosuja